.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام آخرین مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل
معاون وظیفه عمومی مازندران گفت: همه مشمولان فارغ التحصیل خرداد، تیر و شهریور ۱۴۰۰ تا پایان شهریور امسال مهلت معرفی دارند.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ محمدرضا کریم پور گفت: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن ۱۷ سالگی (سال تولد + ۱۷) یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می‌شوند براساس قانون خدمت وظیفه عمومی، پس از رسیدن به ۱۸ سالگی تمام فقط شش ماه فرصت دارند برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی خود اقدام کنند.

او از تسهیلات ویژه برای فارغ اتحصیلان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه سال ۱۴۰۰ خبر داد و، گفت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد، تیر و شهریور ماه سال ۱۴۰۰ فارغ التحصیل شده اند تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ مهلت دارند خود را معرفی کنند.

به گفته سرهنگ کریم پور این تسهیلات فقط شامل مشمولانی می‌شود که در سال مشمولیت (سال تولد + ۱۸) فارغ التحصیل شده اند.

او می‌گوید: مشمولان می‌بایست قبل از اتمام مهلت معرفی، از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.436 seconds.